czwartek, 16 maja 2013

Pozytywnie kreatywi - Bolek ;)

Stwierdzam, że trzeba krzewić sztukę!!!
To nie żart, to rzeczywistość :)
Więc jak mówię , tak robię... a co tam :) Trzeba wspierać osoby, które mają co pokazać (w sensie talentu).
Wiem jak ciężko jest wykazać się, bo przecież artysta często ma niską samoocenę i myśli "pewnie jest ktoś lepszy ode mnie w tej dziedzinie"...
(no z tą samooceną to wiem, że Dali nie miał problemu...)
Ale do rzeczy - Wielki błąd moi drodzy. Jeśli jesteście w czymś dobrzy, nawet w najmniejszym stopniu, to musicie uwierzyć w siebie!
To, że w jakikolwiek sposób wyrażacie swoją pasję, czyni Was wyjątkowymi osobami :D
Przynajmniej ja mam takie poglądy, dlatego pierwszą osobą, jaką chcę wam polecić jest mój mąż :) (tak... mam męża. Wiem, że nie wyglądam :)).
Jest nieśmiałym gitarzystą ;), ale dla mnie to mistrz w swoim fachu :)

Enjoy ;)


Brak komentarzy: